30 Eylül 2008 Salı

Benimde Artık Bir Motorum Var :)

Son zamanlarda bir heyecandır ki gidiyor hayatımda. 30/06/2008 uzun zamandır istediğim motoruma kavuştum. Alım satım para işleri falan derken bir baktım ki artık bir motorum var ve o benim. Ama olmadı eksik bir şeyler vardı hala. RUHSAT. Tabiki yine Türk usulü devam ettim olaya. Son dakika yani 30/07/2008 koştura koştura Kadıköy Trafiğe gittim ve sonunda o tamamen benim oldu :)) Cbr'ım 125'im demeye başlamıştım.
İlk günü asla unutmuyorum :) Canım Melih'im bana bazı temel kuralları ve temel sürüşü öğretmek için pazar günü kalkıp benimle İkitelli'ye kadar geldi. Çiğdem bu debriyaj, bu ön fren, bu arka fren, şöyle kalk, böyle dur falan derken ben artık motorun üstündeydim. Yavaş yavaş gaz verdim. Kavramaya başladı ve hareket ediyordum artık. Yaaa Bismillah dedim ve motorun üzerinde ilk rüzgarımı yedim. Artçılığın verdiği o haz başka bir ttmış ama bu yaşadığım an benim için en güzel hatırlayacağım sahneydi. Yol bitti mola zamanı. Ölüyorum heyecandan. Bacaklarım uzun zamandır hiç olmadığı kadar fazla titriyor. Galiba en son 11 yıl önce lise yıllarında sigara yüzünden yakalanıp müdürün karşına geçtiğimde olmuştu bu titreme. Hırs varya dayanamıyorum ve yine motorumun üzüerinde tura başlıyorum. Bu kez hedef büyük viteslere başlıycam. 1-2-3 yapıcam sokak başında 2'ye düşürüp dönüş yapıcam :D Olduuuuuuu.... Ben öğrendim, bitim kanlandı yaaa, ne yavaşlaması, ne vites düşürmesi :) ben bastım gittim tabi. Bi kaç sokak sakince dolaştım sonra dedim ki Çiğdem hadi kızım sen bunu yapıcaksın.... Uzun ve düz bir yolda 1-2-3-4 yaptım gidiyorum veeee o an karşıdan bana doğru gelen 2 adet doberman simsiyah köpekler....................

Korkmadım ki :D hayvanlardan korkan ben o gün ne cesarettir bilmem ama o iki azılı hayvanın arasından geçtim ve gittim. Kendimi tebrik ediyorummmm aferin bana :)

Sonraaaaaa dedim ki biz yıllardır çeşitli forumlarda her zaman eğitim, full koruma, dikkat deyip duruyoruz. Çİğdem eksiklerin var !!! Önce eğitim ama profesyonel eğitim alıcaksın. Birkaç yer araştırdım sonunda kararım yine bi kaç saniyede Süleyman Memnun'dan yana oldu. Cumartesi ve Pazar gününe yayılan çok güzel bir eğitimi aldıktan sonra evet artık ben dikkatli bir sürücü olabilirdim. Aaaa unutmadan hemen bir eğitim hatırası olayınada gireyim ben :)) Tayfun AKIN sevgili eğitmenim Herşey için teşekkürler. Pistlerde görüşmek üzere ;)


Daha uzun maceraları olacaktır bu işin.

STOP...

1 yorum: